ArmentiBerri

¡¡¡Ya ha llegado el calendario de la ikatola 2020-2021!!!
Información de las extraescolares que se confirman para el curso 2020-2021
Errigorako olioaren eta kontserben banaketa atzeratu behar izan dute COVID-19 dela eta.
DBHko ikasleek "Radio Vitoria"n beraien Book Trailerrak aurkezten
Aurten ere Prudentzio Deuna ospatzen dugu
Renault Captur autoa eta Kariberako bidaia. Hona hemen Ibilaldiaren bi zozketatan saridun diren zenbakiak.
Esta semana se ha formado el grupo COVID dentro de la ikastola.
El curso comenzó hace 2 semanas para la mayoría del alumnado y los/as mayores han comenzado esta semana a venir a la Ikastola. El año pasado tuvimos un final de curso extraordinario y el comienzo de este año también ha sido así.
Haur Hezkuntzako irakasleek egindako bideo zoragarria!! Aupa zuek!!
Matrikulatu zaitez Armentia ikastolan
Etxealditik Euskaraldira dinamika
Armentia ikastolako koralistak egun hauetan egiten ari diren bideoak ikusgai!! Disfrutatu!!
En este boletín semanal vamos a ofreceros información directa y actualizada relacionada con la COVID-19.
Os presentamos la oferta de Extraescolares para el próximo curso 2020-2021.
Ikasle ohiak beti Armentiarekin
Ikasturte honetan lanean arituko diren lantaldeen azalpena eta izena emateko galdetegia bidaltzen dizuegu. Eman izena eta parte hartu hauetako lantalde batean.
Zer dira ikastolak? Nolakoak dira ikastolak? Zerk bereizten gaitu? Honatx azalpen labur bat.