ABENDUAK 3: EUSKARAREN EGUNA IKASTOLAN

Con motivo del Día Internacional del Euskera, se ha organizado en Gasteiz el programa de actividades “Euskara 1+1… Hamaika!” buscando la colaboración de diversos organismos y asociaciones que trabajan en la promoción y normalización del idioma. Desde Armentia ikastola queremos hacer nuestra aportación a ese trabajo en común, organizando nuestras propias actividades y participando en las que se han convocado en la ciudad el día 3 de diciembre, martes.

ESKOLA ORDUETAN / HORARIO LECTIVO, ikasle eta irakasleen arteko ospakizunak: euskal kanten bertsioak, Kahoot jolasa eta lehiaketa, ikasleen ikuskizunak, zinema, dokumentalak, Argitxori ongi etorria eta agurra… Celebración entre alumnado y profesorado.

EGUERDIAN / MEDIODÍA, bertso-saioa jantokian, Bertxilika bertso-eskolakoen eskutik.

ARRATSALDEAN / A LA TARDE, kalejira eta kandela mosaikoan, GEU Elkarteak antolatuta. Participación de familias, alumnado y profesorado en la kalejira y mosaico de velas organizado por GEU Elkartea

• 16:30: Ikastola aurrean bilkura. Concentración frente a la ikastola.

• 16:50: Ikastolatik hiriko erdialdera martxa, ikastolako trikitilari eta pandero-jotzaileek lagunduta. Traslado en kalejira al centro de la ciudad.

• 17:30: Kalejira eta kandelen mosaikoa, Oihaneder Euskararen Etxetik Andra Mari zuriaren plazaraino. Kalejira desde Oihaneder Euskararen Etxea a la Plaza de la Virgen Blanca y mosaico de velas.

OHARRAK:

• “Euskaraz bizi nahi dut” kamisetak salgai izango dituzte Batxilergoko ikasleek (azaroak 28, 29; abenduak 2, 3) eta Euskararen Eguneko txapak Ikasleen Euskara Batzordeko ikasleek (abenduak 3), ikastolako sarreran,16:00-18:00 bitartean.
    Venta de camisetas y chapas: 28, 29 de noviembre y 2, 3 de diciembre. 16:00-18:00, entrada de la ikastola.

• Kalejiran eta kandelen mosaikoan gurasoek arduratu beharko dute euren seme-alabez.
    En la kalejira y el mosaico de velas, los-las niños-as solo podrán participar acompañados de algún adulto o familiar.

• Abenduaren 3an, asteartea, ez da eskolaz kanpoko ekintzarik egongo.
    El martes 3 de diciembre no habrá actividades extraescolares.

• Ikasle, guraso, irakasle eta langile guztioi festetako zapia lepoan eta euskararen aldeko mezudun kamiseta bat soinean ekartzea proposatzen dizuegu.
    Os animamos a todos y a todas a acudir a la ikastola con pañuelo festivo y una camiseta con mensajes a favor del euskera.