Berriak

Datorren astelehenean HHko eta Lhko lehenengo zikloko gurasoei zuzenutako Guraso Mintegiaren hurrengo saioa egingo da.

IGANDEAK JAI*, familia giroan euskaraz. Otsailak 16, IGANDEA, 17.30-19.30, Armentia ikastola. “SORGINTXO DJ”- Rosa Martinez (Ameztu produkzioak)

Aurten ere, Santa Ageda bezperan (otsailak 4) Zabalganako auzo-elkarteak ikastetxeei egindako gonbidapena onartu eta parte hartuko dugu antolatu duten juntadizoan.

Ikastolako 6. mailako  ikasleak gure herriko bizi-baldintzak ikertzen ari gara munduko beste herrialdeetako bizi-baldintzekin alderatu nahian.

Irakurzaletasuna sustatzeko leloak eta marrazkiak biltzen zituen kartelak ikusgai jarri genituen ikastolan pasa den urteko abenduaren akaberan. Lehengo aldiz, familiek ere izan zuten eurenak aurkezteko aukera.

Abenduan egindako mendiko irteeraren kronika. Oraingo idazlea: Xabier Cardeña Lezeta

Haur Hezkuntza eta DBHko ate irekiak

Armentxok Ikastolako familientzako interesgarriak diren hitzaldi, lantegi eta ekintzak antolatu nahi ditu. Honen inguruan, gurasoei zuzendutako ekintzak direnean zalantza berdina izaten dugu, zein da ordutegirik egokiena?

Azaroak 29an, ostirala, 35 pertsona inguru bildu ginen Txantxalekun Geu Elkarteak eskainitako lantegian parte hartzeko.

Orriak