Berriak

Irakurzaletasuna sustatzeko leloak eta marrazkiak biltzen zituen kartelak ikusgai jarri genituen ikastolan pasa den urteko abenduaren akaberan. Lehengo aldiz, familiek ere izan zuten eurenak aurkezteko aukera.

Abenduan egindako mendiko irteeraren kronika. Oraingo idazlea: Xabier Cardeña Lezeta

Haur Hezkuntza eta DBHko ate irekiak

Armentxok Ikastolako familientzako interesgarriak diren hitzaldi, lantegi eta ekintzak antolatu nahi ditu. Honen inguruan, gurasoei zuzendutako ekintzak direnean zalantza berdina izaten dugu, zein da ordutegirik egokiena?

Azaroak 29an, ostirala, 35 pertsona inguru bildu ginen Txantxalekun Geu Elkarteak eskainitako lantegian parte hartzeko.

Igande honetan, ikastolako mendi taldeak, ibilaldi xume eta eguraldi onarekin agurtuko du urtea. Ibilbidearen bideo bat, eguraldiaren aurreikuspena eta ibilbidearen orria utziko dizkizuegu anima zaitezten.

Aste honetarako hainbat ohar...

Aurten Aresketa ikastolak antolatuko du Araba Euskaraz. Hemen prestatu duten material katalogoa. Gure ikastolan Abenduak 19an egongo dira arropa saltzeko! Animatu!

Abenduaren 20an ez da klaserik egongo arratsaldez. Beraz, 12:30etan bukatuko dugu etapa guztietan. Jangela-zerbitzurik, eguerdiko zaintzarik eta eskolaz kanpokorik ere ez da egongo.

Orriak