Berriak

2019-2020 ikasturteko mendi irteeren egutegia

Ikasturte honetatik aurrera Armentia Ikastolan, Aisiolaren eskutik, aisialdiko begirale-titulua ateratzeko ikastaroak antolatuko ditugu.

Eskaerak jasotzeko epea: Irailaren 30tik urriaren 29ra

Helburua: Gure seme-alaben heziketarekin zerikusia duten orotan hausnartu eta hitzegiteko esparru bat sortzea.

Ikasturte berria abian da eta Armentxo ere martxan jarri da. Aurtengo lan ildoak ezartzeko familien iritziak ezagutu nahi ditugu eta, horretarako, mesedez, galdetegi labur hau bete dezazun eskatzen dizugu.

2019/2020  ikasturteko egutegiak iritsi dira!!!!!

Eskolaz kanpoko ekintzen aurkezpen bileren egutegia // Calendario de presentación de las actividades extraescolares

Ikastolako sarrera-irteerak ondo kudeatzeko ikasleak (zaintzan daudenak, salbu) ezingo dira Ikastola barruan egon klasea hasi baino 10 baino lehenago.

Gogoratu Ikastolako zerbitzuetan izena emateko epea hurrengo irailaren 4an itxiko dela. Hurrengo estekan dauzkazue etapa bakoitzeko galdetegiak eta zerbitzuetako azalpenak

Orriak