Berriak

Dakizuen moduan aurten Araba Euskaraz antolatzea dagokigu eta Artezkaritza Kontseilua buru-belarri ari da horretan lanean. Ikasturte honetan IÑAKI LANDA izango dugu gurekin Araba Euskaraz 2019ko arduradun-gisa.

Egunotan 21. KORRIKA iragarriko duen SPOT-IRAGARKIAren atal bat grabatuko dugu Gasteizen, salburuan zehazki. Horretarako, zure laguntza nahi dugu, 100dik gora lagun elkartuko gara eta. Zuk ere KORRIKA iragarkian parte hartu nahi?

Ikastolako egutegia dagoeneko salgai dugu. Gela bakoitzeko atean izango duzue orri bat apuntatzeko. Urriko erreziboan pasako zaizue (4,00 € egutegiko)

Bekak aurkezteko epea irailak 17tik urriak 19ra da. Iaz eskatu duten ikaslei tutoreek banatuko dizkiete imprimikiak astelehen edo asteartean. Beka eskatzen den lehenengo aldia bada, imprimikia idazkaritzan har dezakezue asteleenetik aurrera. On line egiteko aukera ere badago.

2018ko abuztuaren 6ko datarekin argitaratu da, seme-alabak dituzten familientzako diru-laguntzak arautzen dituen martxoaren 17ko 30/2015 Dekretua aldatzen duena eta laguntzen sistema osoa handitzen eta hobetzen duena

Plazaratu nahi dizuegu eskolaz kanpoko ekintzetara apuntatzeko epea berriro irekiko dela; ostiral honetatik, irailak 14, datorren ostegunera arte, irailak 20.

Gasteizko Talka Galerian  iazko ikasturteen gure ikasle batzuk eskolaz kanpoko ekintzetan egindako artelanak ikusteko aukera izan dugu aste honetan. Ona hemen artista horietako batzuk galeria bisitatzen.

Aurtengo ikasturtean familien eta ikastolaren arteko komunikazioan ezinbesteko eta beharrezko aldaketa eta berrikuntza batzuk egin nahi ditugu.

Jarraian ikasturte hasierako zerbitzuen eta eskolaz kanpokoen inguruko informazioa

Orriak