Berriak

Hurrengo ikasturterako egutegiak ikusgai eta deskargatzeko prest

Lehen Hezkuntzako Goizeko Zaintza

Martxan dago jada datorren ikasturteari begira HHn, LHn ikas-liburuak eta eskola-materiala erosteko prozesua. Se abre el proceso para adquirir libros de texto y material escolar de E.Infantil y E.Primaria para el curso que viene.

Dakizuen moduan Araba Euskaraz 2019 Armentia Ikastolak antolatuko du. Igandean hartuko dugu testigua Argantzunen. Lehenengo lanetakoa leloa eta logoa lantzea da eta horretarako tailerra antolatu dugu ekainaren 21ean Ikastolako haurrentzat gu Batzar Nagusian egongo garen tartean.

Ikasleek galdutako arropa Ikastolako sarreran dago jasotzeko. Ekainaren 22an mantentzen den arropa jaso egingo dugu eta beharra daukaten pertsonekin lan egiten duen erakunderen batera bideratuko dugu. Beraz, eman begiratu bat zuen seme-alabek galdutakorik dagoen ikusteko.

Eskolaz kanpoko ekintzak. Oharrak.

Lehen hezkuntzako liburuekin egin nahi dugun liburu truke bat da. Gutariko askok neba-arreba eta lagunen artean egiten dugun liburu truke hori, lehen hezkuntzan dituzten umeen guraso guztiei zabaltzea litzateke helburua.

Hurrengo tauletan 2018-2019 ikasturterako eskolaz kanpoko ekintzen eskaintza eta izen emateak ikusi daitezke

Jakingo duzuenez, aurreko astean zuen seme-alaben gelako argazkiak atera genituen. Orain argazkia ikusi nahi izanez gero, bi aukera dituzue

Orriak