Testu liburuak 18-19

Martxan dago jada datorren ikasturteari begira HHn, LHn ikas-liburuak eta eskola-materiala erosteko prozesua . Datorren ikasturtari begira luburuen erosketa IKASELKAR argitaletxearen bitartez egitea erabaki dugu. Ikus itzazue dauden aukera desberdinak hemen klik eginez.

Gogoratu LH 5. eta 6.maila egingo duten ikasleek ez dutela testu libururik eskatu beharrik, Ikastolen Elkartetik eskuratuko baititugu zuzenean.

Aldi berean DBHko ikasleek ere ez dute testu libururik eskatu beharrik; izan ere DBHko EKI proiektuko ikasliburuak ikastolak erosten ditu eta familiei maileguan eskaintzen zaizkie.

Batxilergoko familiek uztailan zehar jasoko duzue beharrezkoak diren ikasliburuen zerrenda eta zuen esku utziko dugu liburuen erosketa.

Se abre el proceso para adquirir libros de texto y material escolar de E.Infantil y E.Primaria para el curso que viene. Para el curso que viene hemos decidido realizar todas las compras por medio de la editorial IKASELKAR. Podéis ver las diferentes opciones haciendo clic en el siguiente enlace.

Recordaros que los alumnos/as que cursarán 5º y 6º de Primaria no tienen que efectuar el pedido de libros de texto pues los recibiremos directamente desde la Federación de Ikastolas.

Así mismo, los alumnos/as de ESO tampoco tienen que realizar ningún pedido. La ikastola compra los libros necesarios y se os ofrecen en préstamo.

Las familias de Bachillerato recibiréis la lista de libros en julio y se deja en vuestras manos la compra de los libros de texto.