Ekainaren 24ra arteko epea dago 2021-2022 ikasturterako Eskolaz Kanpoko Ekintzetan izena emateko

2021/06/17

Aurreko urteetako eskaintzari eutsi eta berrikuntzak proposatzen dira datorren ikasturterako, besteak beste, zirkua, sukaldaritza, mekanografia... txertatuko dira datorren ikasturterako eskaintzan. COVID-19ak eragindako balizko egoeretara moldatuko da eskaintza, beharrezkoa bada.

Igaro den ikasturteko eskolaz kanpoko ekintzetan bizi izan dugun egoera berezia kontutan harturik, ezin dugu ziurtasunez jakin datorren kurtsoko baldintzak zeintzuk izango diren. Aurreko urteetako errealitatera hurbiltzea espero dugu eta ortzimuga horretan osatu dugu eskaintza ahalik eta zabalena, anitzena eta berritzaileena.

COVID-19 larrialdiari lotutako balizko eszenatokiak eskaintza hau baldintzatu dezake, baina egin beharreko egokitzapenak egingo ditugu administrazioak baldintzak ezartzen dituen unean. Bitartean, "normaltasunez" burutuko dugu izen ematea.

Izen ematea burutzeko epea Ekainak 24 izango da. Horretarako, galdetegia bete behar da (ikasle bakoitzeko galdetegi bat).

Edozein zalantza argitzeko eskolazkanpokoekintzak@armentiaikastola.eus helbidera idatzi dezakezue.

Araba Euskarazek ekintza ezberdinak antolatzen ari da jai handia iritsi bitartean. Horien artean, duela bi urtetik hona egiten duten Arabako Ikastoletako 5.
Euskadiko VII. Geografia Olinpiadan parte hartu dute ikastolako BATXI 2ko hamahiru ikaslek, lehen aldiz.
Apirilaren 8tik 19ra bitartean izango da Batxilergoa egiteko matrikulazioa.