2021/2022 Guraso Eskola Heziketarekin lotutako gaiei buruz hausnartu eta elkarrizketa zabaltzeko espazioa sortzeko helburuarekin, Armentxok kudeatuta, Guraso Eskolaren izen-ematea zabaltzen da.

2021/09/16

Urritik Maiatzera ostiraletan (14:45-16:15, Ikastolan) burutuko genituzkeen 10 saio antolatu ditugu. Edukiak parte hartzaile eta dinamazitzailearen artean aukeratuko  eta datak lehenengo saioan zehaztuko dira, izena eman duten guztien artean adostuta.

Dinamizatzailea IPACE (Psikologia Aplikatuko)ko kidea izango da eta gaztelaniazko zein euskarazko saioak egongo dira.

Urriaren 4ra arte formulario honetan eman daiteke izena eta aurrerago, armentxo@armentiaikastola.eus-era idatzita.

Ekimen hau Gasteizko Udalak antolatzen du, V-G hiri Hezitzailearen proiektuaren baitan, eta ikastola barruko kudeaketa Armentxo Guraso Elkartearen ardurapean izango da.

Hemendik, ekimen honetan parte hartzera animatu nahi zaituztegu.

Formularioa:

Araba Euskarazek ekintza ezberdinak antolatzen ari da jai handia iritsi bitartean. Horien artean, duela bi urtetik hona egiten duten Arabako Ikastoletako 5.
Euskadiko VII. Geografia Olinpiadan parte hartu dute ikastolako BATXI 2ko hamahiru ikaslek, lehen aldiz.
Apirilaren 8tik 19ra bitartean izango da Batxilergoa egiteko matrikulazioa.