ZER DIRA ERRUTINAK ETA ZERGATIK DIRA HORREN GARRANTZITSUAK?

2022/04/28

Haurrek, 0-2 urte bitartean, oraindik ez dute denboraren nozioa guztiz garatuta. Errutinak izatea, denboraren nozioa kontrolatzeko baliabide garrantzitsua da eurentzat. Izan ere, haur txikiek denboraren nozioa ekintza batzuk baino lehenago edo geroago dauden ulertzeko gaitasuna dute eta espazioan seguru sentitzeko ezinbestekoak zaie.

Oporretatik bueltatzeak umeei zenbait aldaketa egitea suposatzen die. Izan ere, gurasoek seme-alabekin duten bizitza erritmoa eta eskolarena (nahiz eta antzekoa izaten saiatu), ez dira  guztiz berdinak izaten. Hori horrela, normala da oporretatik bueltatzerakoan umeek zeinbait aldaketa nabaritzea.

Araba Euskarazek ekintza ezberdinak antolatzen ari da jai handia iritsi bitartean. Horien artean, duela bi urtetik hona egiten duten Arabako Ikastoletako 5.