Gazteak eta mugikorrak hizpide, Miren Rosen hitzaldi-solasaldietan

2022/10/27

Urriaren 20an abiatu zituen Miren Ros adituak gazteei eta mugikorrei buruzko hitzaldi-solasaldiak. LH3tik 6ra dauden ikasleei eta haien gurasoei zuzenduta daude, eta ikasturte osoan lanean diharduteko talde eragilea sortzea dute helburu.

Aurreko astean, goizez, LH6ko ikasleekin izan zen Miren Ros, eta, arratsaldean, LH 3 eta 4ko gurasoekin. Horiekin jarri da martxan, hain zuzen ere, talde eragilea. Aste honetan, berriz, LH5eko ikasleekin egoteko txanda izan da goizez, eta LH 5-6ko gurasoekin, arratsaldez. Saio horietan, besteak beste, mugikorra, Internet, online jokoak eta Sare sozialen inguruko hausnarketa egin dute, horien erabilera duten arriskuak ikusi dute eta kontzeptu batzuen azalpena jaso.

Hemen ikus dezakezue zehatzago zer landu duten azken bi aste hauetan, bai gurasoek bai ikasleek.

Bidelagun eta Miren Ros

Bidelagun haurren hezkuntza eta heziketaren inguruko gaiak jorratzeko guarso eta hezitzaileei zuzendutako proiektu bezala hasi zen 2015ean.

Proiektuaren oinarrian, Miren Ros Aiartzagunea dago. Enpresen Administraritza eta Zuzendaritzan lizentziatua, beste arlo batzuetan ere formatu da; besteak beste, Doula, Edoskitzea, Jai Aurretik eta ondorengo galerak, Montessori etxean nola aplikatu eta Pedagogia Sistemikoa.

Informazio gehiago nahi baduzue, Bidelagun proiektuaren webgunea bisitatu dezakezue.

p1ggcjat8h1gptso175h1nbvc064.jpg
p1ggcjat8hlt1kj61shqv5eb1t5.jpg
p1ggcjat8ihvt2er58as3p67u6.jpg

Araba Euskarazek ekintza ezberdinak antolatzen ari da jai handia iritsi bitartean. Horien artean, duela bi urtetik hona egiten duten Arabako Ikastoletako 5.
Euskadiko VII. Geografia Olinpiadan parte hartu dute ikastolako BATXI 2ko hamahiru ikaslek, lehen aldiz.
Apirilaren 8tik 19ra bitartean izango da Batxilergoa egiteko matrikulazioa.