‘Eskolan, kalean eta etxean euskara lagun’ hitzaldirako data berriak

2023/05/25

Berriro ere eskainiko dituzte Arabako Foru Aldundiak eta Gasteizko Udalak argitaratutako euskararen erabilera sustatzeko giden inguruko ‘Eskolan, kalean eta etxean euskara lagun’ | ‘Crecer con el euskera, en la calle, en la escuela y en la familia’ hitzaldiak. Bi data proposatu dituzte: lehenengoa modu presentzialean izango da, eta, bestea, online bidez. Azken honek hiru ordu izango ditu aukeran.

Hona hemen hitzorduak:

EUSKARAZ

• PRESENTZIALA:
    • Maiatzak 29: 15:45. Ramon Bajo eskola (izena emateko azken eguna: maiatzak 26).
  • ONLINE, hiru aukera (ordu beteko hitzaldia):
    • Ekainak 5: 10:00 | 15:00 | 18:30 (izena emateko azken eguna: maiatzak 31).

Hitzaldi hau, aipatutako gidari lotuta dago eta euskararen gaiari lotutako zuen intereseko hainbat gai landuko dira bertan:

• Hizkuntza bat baino gehiago ondo ikastearen garrantzia.
  • Euskaraz ikastetik, euskara ere bere egiteaz.
  • Praktika onak eta erronkak.
  • Zalantzen aurrean nola jokatu?
  • Haur elebidunen guraso euskaldunen dekalogoa.

Izen-ematea: HEMEN

Hitzaldiak Ebete Aholkularitza Zerbitzuak emango ditu.

Araba Euskarazek ekintza ezberdinak antolatzen ari da jai handia iritsi bitartean. Horien artean, duela bi urtetik hona egiten duten Arabako Ikastoletako 5.
Euskadiko VII. Geografia Olinpiadan parte hartu dute ikastolako BATXI 2ko hamahiru ikaslek, lehen aldiz.
Apirilaren 8tik 19ra bitartean izango da Batxilergoa egiteko matrikulazioa.