Eman izena Aisiolako aisialdi hezitzaile ikastaroan

2023/09/22
Captura de Pantalla 2023-09-22 a las 9.24.33.png

Ikasturte honetarako ere Aisiola Hezitzaile eskolak haur eta gazteen aisialdirako hezitzaile izateko ikastaroak antolatu ditu.

Aisiolaren xedea hezkuntza ez-formalaren bidez, kalitatezko prestakuntza euskalduna eskaintzea da, jolasa nahiz sormena ikasteko eta garatzeko berariazko tresnatzat hartuz eta euskara, gizartea eta ingurugiroarekiko errespetua funtsezko balioak direla ulertuta.

DBHko titulua duten 16 urtetik gorako ikasleei zuzenduta dago, eta izena emateko epea zabalik dago urriaren 2ra arte, Zirimolaren web orrian.

Beherago dokumentazio eta informazio guztia duzue, gehiago jakin nahi izanez gero.

2024-03-22
Araba Euskarazek ekintza ezberdinak antolatzen ari da jai handia iritsi bitartean. Horien artean, duela bi urtetik hona egiten duten Arabako Ikastoletako 5.
2024-03-19
Euskadiko VII. Geografia Olinpiadan parte hartu dute ikastolako BATXI 2ko hamahiru ikaslek, lehen aldiz.
2024-03-18
Apirilaren 8tik 19ra bitartean izango da Batxilergoa egiteko matrikulazioa.