ArmentiBerri

2020-2021 ikasturtearako aurrera doazen eskolaz kanpoko ekintzen informazioa.
Konfinamenduan zehar Eskolaz Kanpoko Ekintza gehienek etenaldi bat izan badute ere, beste egoera askotan lez, Bertxilikako bertso eskolek -kurtso batzuetan behintzat (LH4 eta DBH2)- aurrera jarrai dezaten erabaki dugu.
Errigorako olioaren eta kontserben banaketa atzeratu behar izan dute COVID-19 dela eta.
DBHko ikasleek "Radio Vitoria"n beraien Book Trailerrak aurkezten
Aurten ere Prudentzio Deuna ospatzen dugu
Lehen Hezkuntzako 2. mailakoak lanbideak ikasten ari garenez, gurasoei gonbitea luzatu diegu gure geletara etortzeko haien lanari buruz hitz egitera.
Renault Captur autoa eta Kariberako bidaia. Hona hemen Ibilaldiaren bi zozketatan saridun diren zenbakiak.
Haur Hezkuntzako irakasleek egindako bideo zoragarria!! Aupa zuek!!
Matrikulatu zaitez Armentia ikastolan
Etxealditik Euskaraldira dinamika
Armentia ikastolako koralistak egun hauetan egiten ari diren bideoak ikusgai!! Disfrutatu!!
Aliquam erat volutpat. Donec imperdiet magna eget turpis suscipit hendrerit. Morbi elit neque, lobortis non dignissim at, eleifend in mauris. Donec aliquam blandit venenatis.
Datorren ikasturterako (2020-2021) Eskolaz Kanpoko Ekintzen eskaintza aurkezten dizuegu.
Ikasle ohiak beti Armentiarekin
Ikasturte honetan lanean arituko diren lantaldeen azalpena eta izena emateko galdetegia bidaltzen dizuegu. Eman izena eta parte hartu hauetako lantalde batean.
Zer dira ikastolak? Nolakoak dira ikastolak? Zerk bereizten gaitu? Honatx azalpen labur bat.