ArmentiBerri

Ikasturte honetan Eusko Jaurlaritzak gailu digitalak erosteko diru-laguntza atera du.
Armentiako gurasoak Gasteizko Mintzalaguna programan parte hartzera gonbidatu nahi zaituztegu.
Bekak eskatzeko epea zabaldu da eta Sarrera-irteerak
Uztailean ezarri genituen eguzki-plakak gure Ikastolako 2 teilatutan Goiener Taldearekin sinatutako hitzarmen baten ondorioz.
Aguraingo Harresi aretoan egin dugu ikastoletako kideok 2020-21 ikasturte hasiera ekitaldia, irailaren 26an.
Ikastolen Elkarteak egin du bere lehen bilera Jokin Bildarratz buru duen EAEko Hezkuntza Saileko talde berriarekin.
2020/2021 ikasturteko egutegiak iritsi dira!!!!
2020-2021 ikasturtearako aurrera doazen eskolaz kanpoko ekintzen informazioa.
Konfinamenduan zehar Eskolaz Kanpoko Ekintza gehienek etenaldi bat izan badute ere, beste egoera askotan lez, Bertxilikako bertso eskolek -kurtso batzuetan behintzat (LH4 eta DBH2)- aurrera jarrai dezaten erabaki dugu.
Errigorako olioaren eta kontserben banaketa atzeratu behar izan dute COVID-19 dela eta.
DBHko ikasleek "Radio Vitoria"n beraien Book Trailerrak aurkezten
Aurten ere Prudentzio Deuna ospatzen dugu
Lehen Hezkuntzako 2. mailakoak lanbideak ikasten ari garenez, gurasoei gonbitea luzatu diegu gure geletara etortzeko haien lanari buruz hitz egitera.
Renault Captur autoa eta Kariberako bidaia. Hona hemen Ibilaldiaren bi zozketatan saridun diren zenbakiak.
Ikastolan parte hartzeko bide desberdinak dituzte gurasoek. Besteak beste, Kontseilu Errektorean partaide dira.
CodeSyntaxek asmatutako Egunen Behin jokoak arrakasta berezia lortu du azken sasoian.
Bigarren hezkuntzako ikasleak poesiara hurbiltzen ari dira hiruhileko honetan.
Iazko ikasturtean hasitako bideari jarraituz, Armentia Ikastolak Arte Hezkuntzaren barruan Antzerkigintza eta Ikus-entzunezkoei bultzada eman nahian bideraturiko egitasmoa da hau.
Gehiago, gehiagorekin, gehiagotan leloa izango du aurten egingo den Euskaraldiaren bigarren edizioak.
Aste honetan osatu da ikastola barruko COVID-Taldea. Ikastolaren komunitatea osatzen duten egitura desberdinak ordezkatuta daude bertan eta berau osatzen duten perfil desberdinetako pertsonei esker ezagutza handia metatuko da bertan.
Duela 2 aste hasi zen ikasturtea ikasle gehienentzat eta helduenak aste honetan ekin diote Ikastolara etortzeari. Iaz ez-ohiko ikasturte bukaera izan genuen eta aurtengo hasiera ere horrelakoa izan da. Gure eguneroko jardunean elementu berriak txertatuta
Haur Hezkuntzako irakasleek egindako bideo zoragarria!! Aupa zuek!!
Matrikulatu zaitez Armentia ikastolan
Etxealditik Euskaraldira dinamika
Armentia ikastolako koralistak egun hauetan egiten ari diren bideoak ikusgai!! Disfrutatu!!
Momentuz, Ikastolako egoerak lasaia izaten jarraitzen du. Guztira 1.300 pertsona gara eta barruko kutsadurarik gabe jarraitzen dugu.
Aste honetan 2 positibo berri izan ditugu ikastolan, bat urte betekoen gelan eta beste bat DBHko 1. mailan.
Ikastolaren egoera berdin mantentzen da.
Joan den astean esan bezala, astez aste emango dizuegu COVID-19ari lotuta ikastolan dugun egoeraren berri.
Asteroko buletinean COVID-19ari lotutako informazio zuzena eta eguneratua jasoko emango dizuegu.
Datorren ikasturterako (2020-2021) Eskolaz Kanpoko Ekintzen eskaintza aurkezten dizuegu.
Ikasle ohiak beti Armentiarekin
Ikasturte honetan lanean arituko diren lantaldeen azalpena eta izena emateko galdetegia bidaltzen dizuegu. Eman izena eta parte hartu hauetako lantalde batean.
Zer dira ikastolak? Nolakoak dira ikastolak? Zerk bereizten gaitu? Honatx azalpen labur bat.